Thursday, August 02, 2012

سالروز یک واقعه



طلوع خورشید اقبال از گُرده یک شیر مردادی

75864678718333753704
به شهادت شکسته نستعلیق پدرم بر حاشیه قرآن تاریخ تولد محمد حسین سه شنبه 12 مرداد سال 1361 مطابق با 13 شوال 1402 هجری ساعت 7:20 بامداد در بیمارستان بابک بوده است.
حال محمد حسین در ساعت 7:20 امروز سه دهه از روزهای زندگی را پشت سر گذاشته و با پا نهادن به سی و یکمین سال ، دهه چهارم را آغاز می کند. باشد که در دهه پیش رو، گوهر پختگی 40 سالگی را برای دهه پنجم زندگی به ارمغان برد.  بارالها بر علم و عملش بیفزا و با صالحان همنشینش گردان. آمین
 Scan100161

9 comments:

یاسی said...

تولد شیر مرد مرداد مبارک.
در سایه ی حق و به حق برکت این ماه مبارک همیشه در اوج باشی و بهترینها از آن تو و قلم زیبای تو باشد.
..
روز میلاد تو با رانی
و دلت در غروری زیبا آفتابی

حسین said...

به به
آقا مبارکا باشه تولدتون
ایشالا 100 سال زنده باشی و تو زندگی هیچ وقت رنگ ناملایمات رو نبینی

رویا said...

چه زیبا نوشته شده...ثبت تاریخ و ساعت تولد

همیشه لحظه های زندگیت پر از گوهر و فرخندگی باشه...

این روز مبارک باشه بسیاررر .

Unknown said...

ممنونم از همه دوستان. کامنتاتون سورپرایزم کرد. فکر نمی کردم طی همین چند ساعت کامنت ببینم واقعا غافلگیر شدم.
ایشالا همتون شاد و موفق و پیورز باشید

یک پیر said...

چون من از همه دیرتر اومدم ته کیک رو هم خودم در میارم میدونم که بقیه دوستان زحمت کشیدن خیلی با رعایت حال میزبان خوردن کل کیک مونده ...

محمد حسین عزیز شیر مردادی
امیدوارم عمری پر از شادی و سلامت و سعادت پیش رو داشته باشی و ارزوهای شرعیت !! همه به حقیقت بپیونده :)

تولدت مبارک 100 ساله بشی...

Unknown said...

ای بابا چرا ته کیک؟ تو خودت کاپی کیکی خانوم. ممنونم و امیدوارم شاد باشی

ندا said...

ای وای من
من اصن یادم رفته بود بیام تبریک بگم :(
شرمنده

با تاخیر تولدت میارک

در ضمن ماام یه دونه عین این قرانه تو خونمون داریم :دی

شازده کوچولو said...

همچنان معتقدم تولد بعضی ها بر ما مبارک تره تا خودشون. ولی با این حال متبرک باد.

Unknown said...

ممنونم از ندا و دوست عزیزم وحید. امیدوارم در تمامی لحظات زندگی شاد باشید